12. března 2017

Double D Challenge - Think Spring

Tak už nám na zahradě rozkvetly první sněženky a začíná jaro. Tak už začínám být mnohem víc venku a odzimovávám zahradu a nezbývá čas a síla na tvorbu a psaní. Dnes jsem si udělala chvilku a vytvořila přání do soutěže Double D Challenge.



Tématem tohoto kola výzvy bylo Think Spring, což znamená myslet jarně. K výzvě byl vytvořený i mood board:


Jaro pro mne znamená především práci na zahrádce - odzimování, příprava země na sázení a pak sázení kytiček a první zeleniny do skleníku. Všechno tohle se odráží na mém přání.
Použila jsem předpřipravený výřez květináče s lopatkou a hráběmi, u kterého mi chyběl spodní díl s květinou (netuším, kam šel :-o) a tak jsem toho využila a vytvořila svou vlastní kytičku, která roste z květináče.
Na pozadí jsem si vytvořila gradient pomocí distress inkoustů (ground esspresso, cracked pistacchio, blue lagoon), který jsem lehce rozmyla vodou.
Nápis a větvičky u něj jsou z kitu Papero amo (do těchto razítek jsem aktuálně zamilovaná a myslím, že v budoucnu z tyhle razítka budu ještě hooodně používat).
Vzhledem k tomu, že jsem si pořídila novou sadu gelových per, tak si je chci užít a na přáníčko jsem je použila, abych mu dodala třpyt.



Přeji spoustu jarní energie!
K.

2 komentáře:

  1. OH how pretty! What a fabulous design! Great job! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Think Spring’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...