12. února 2017

Double D Challenge - lavender and lace (levandule a krajka)

Tak jsem moc dlouho bez tvoření nevydržela a navíc jsem objevila novou výzvu a moc se mi líbilo její zadání. Levandulová je moje oblíbená barva a tak se přání tvořilo téměř samo.


Výzvu naleznete na tomto odkazu Double D Challenge. Pro výzvu bylo stanovené použití levandulové barvy a krajky - látkové, razítkové nebo i rozety. Ještě navíc mají krásný "mood board" (volně přeloženo - náladová nástěnka) pro inspiraci.


Základ přání jsem použila předpřipravený bílý o velikosti 13,5 x 13,5 cm od Dockrafts. Levandulový podklad s kytičkami je čtvrtka z kolekce z Lidlu. Jako krajku jsem použila rozetku z Kik (prodávají to jako podložku pod sklenky). Doladila jsem stuhami ze zásob, nápisem, který jsem si napsala ve Wordu a vytiskla na domácí tiskárně. Dodala dva výřezy kytiček ze zásob a nakonec jsem přidala tekuté enamelky pomocí nuvo glitter drops - barva white blizzard. Musím říct, že to je láska na první tečku :-) Nuvo glitter drops byly v kitu od PaperoAmo, který mám v plánu vám v některém z příštích článků představit a ukázat výtvory.



Přeji spoustu kreativní energie ;-)

K.

3 komentáře:

  1. Oh how pretty! I love how you've positioned the doilies ... makes such a beautiful design! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘LAVENDER & LACE’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely card! Very unique design. Thanks for joining the Double D "Lavender and Lace" Challenge.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...