24. prosince 2016

Vánoční střípky

Nějak mi teď těsně před Vánocemi nezbyl čas na psaní příspěvků. Pořád tvořím, ale nestíhám o tom psát. Tak jen malé shrnutí posledních papírových projektů takhle na Štědrý den ;-)


Na balení dárků jsem si vyrobila vlastní cedulky ze zbytků jednostranných vánočních papírů. Použila jsem zbytečky a kruhovou vyřezávací šablonu s efektem prošití (koupila jsem na Alliexpresu celou sadu asi za 2 eura). Vyřezala jsem kolečka a do nich udělala jednoděrovačkou Maped dírky na zavěšení. Ozdobila jsem to jen samolepkou vločky, protože dárky bude rozdělovat náš 19 měsíční prcek, tak by nic složitějšího nepřežilo ;-) cedulek jsem udělala 24 a přesně mi to vyšlo - balila jsem spoustu drobností ;-) 



Jedním z dárků, které budou pod stromkem je i likér a vzhledem k tomu, že pokreslené láhve byly v minulých letech, tak jsem udělala změnu a udělala papírový obleček. Vycházela jsem z tohoto vzoru, jen jsem cedulku použila pouze část bez kapsy a udělala cedulku kratší (celkem na šířku strany A4) - 9,5 x 21 cm, protože mám nižší baňatou láhev. Cedulku jsem dozdobila zbytky z vánočního tvoření - papírem z Lidlu, razítkem rámečku a vánočními hvězdami.




Dalším dárkem je dárková poukázka. Nechtěla jsem jí darovat jen tak a proto jsem vyrobila pop up obálku na kartu. U té jsem vycházela z tohoto návodu. Jen jsem si to přepočítala na centimetry, nějak s palci pořád nekamarádím ;-) použila jsem jednostranný papír z Lidlu, vystřihla, narýhovala a dala poukázku. Vnitřek jsem nakonec nezdobila, líbilo se mi to prázdné - jen jsem na spodní část napsala informace o poukázce. Přes obálku většinou dělají sundavací pruh z papíru jako zavírání, ale já jsem to vyřešila dárkovou stuhou a prostě jsem obálku zavázala jako dáreček a přidala cedulku ;-) to by naše dítě nemuselo pod stromkem zničit ;-) věřím, že tahle obálka si zaslouží vlastní článek, ve kterém najdete návod s rozměry v cm, tak máte důvod k odběru novinek emailem ;-)



No a nakonec pár vánočních přání, která se nikam jinam nevešla ;-) 








Tímto vám všem chci popřát krásné vánoční svátky plné klidu a pohody. Moc si to užijte a věřím, že Vám Ježíšek donese vše, po čem toužíte.

Děkuji za přízeň a milé komentáře, které jsem od vás letos dostala zde nebo na Facebooku, opravdu moc si toho vážím!

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...